30 Ağustos 2009 Pazar

Hoşgeldin Tabata...


Sezon basından beri Avrupanın devlerinde aradığımız 10.5 numarayı sonunda Gaziantep'de bulduk. Hepimiz bir sezon boyunca Tabata'yı izledik az çok fikir edindik. Neler yapabilieceğini tahmin edebiliyoruz, kalitesinide biliyoruz. Bazı renkli medya mensupları Tabata'nın 8 milyon avroya transfer edilmesini abartı buluyor haklı olabilirler bunu tartışmak için çok erken. Belki Tabata Beşiktaş'da bu sezon 18 mılyon avroluk bir performans gosterıcek bilemeyiz. 18 milyon avro olmasada Beşiktas' ı sırtlayacak kadar performans gosterıceğine inanıyorum.

Bu transfer bir yönetim basarısızlığı deyildir neden böyle lanse ediliyor anlamış deyilim. Üstelik Beşiktaş, Gaziantepspor'a bu parayı belkide sittin senede ödeyecek. Avrupada güçlü bir kuluple böyle bir anlaşma yapmak oldukca zor bu yüzden kaliteli takımlardan kaliteli oyuuncuların Türkiye ye gelmeside zorlaşıyor. Heleki Mehmet Topuz'a 9 milyon avro veren bir Fenerbahçe varken, Tabata transferi nasıl yönetim beceriksizliği olsun ki. Tabata diyorum. Topuz diyorum!


Tabata daha Beşiktaş forması ile sahaya çıkmadan Elano ile kıyaslanmaya başladı bile. Elano Türkiye'ye gelmiş olmasaydı Alex ile kıyaslanacaktı neden bir kıyaslama içerisinde Türk basını bunuda anlamış deyilim. Tabiki bu kıyaslama yapılırken Elano süper, Tabata ise vasat 3. sınıf bir ortasaha oyuncusu olarak lanse ediliyor. Bununda tek sebebi Tabata'nın Gaziantepspor gibi Turkcell Super Lig'in orta düzey bir kulübünden gelemsidir. Çok merak ediyorum Beşiktaş Tabata'yı Gaziantepspor'un 10 numarası olarak deyilde, Santos'un 10 numarası olarak getirseydi bu transferin basındaki etkisi ne olacaktı. Ne de olsa o zaman Pele'nin bir zamanlar 10 numara oynadğı takımın 10 numarasını getirmiş olacaktık Türkiye'ye. Şu anda istediğim tek şey var Tabata'nın sahaya çıkıp salyaları akan, gözü dört dönmüş renkli basın mensuplarına gereken cevabı vermesidir. Tekrardan Hoş geldin Tabata! 

0 yorum:

Yorum Gönder