6 Eylül 2009 Pazar

Kısa Bir Facebook İzlenimi

Son zamanların en popüleri,en gözdesi,en bitanesi Facebook.. Azıcık irdeleyeyim dedim.. Nedir,ne değildir diye...

Her gün sokakta,sınıfta,işte normal- günlük halleriyle gördüğümüz konuştuğumuz insanların süpersonik güzel ve yakışıklı fotoğraflarını görebildiğimiz bir ortam mesela.Sanki bilmiyoruz paspal gezdiğin,makyajsız takıldığın günleri.

Bunun yanı sıra aha ben bira içiyorum ortamım var, turist kızlarla takılıyorum, tatil yerlerinde fink atıyorum diye bağıran resimler de mevcut. Vesikalık fotoğraflardan hiç söz etmiyorum.

Arkadaşlarınızın IQ seviyesini ölçtüren muazzam bir yer ayrıca.Durup dururken 1.000.000 olmak isteyenler mi ararsın,adını Hitit alfabesiyle yazdıranları mı,amanın ben hangi parfümüm diye test çözenleri mi. Lütfen diyorum,rica ediyorum buradan.Yapmayın,etmeyin,eylemeyin.

Evet,evet unutmadık.İnternet ortamına ''slm,nbr,asl,do you sex ? '' yazan organizmaların yine kutsal alem Facebook'ta cirit attıklarını unutmadık.

Manchester United'lı Evra gibi 23 kardeşi olan insanlar tanıdık.. Dinlediği müzikler bölümüne Azer Bülbül ile Pentagram'ı yan yana koyanları hayretle izledik.Kafamız açılır diye ''super komik kesinlikle izleyin'' temalı videolar izledik O da kesmedi Farmville'de takıldık,ağzımızı burnumuzu kırdık çete savaşlarında.

Ne denli eksikleri olsa da,gereksiz gibi görünse, '' ay aman ben bir bakıp çıkıcam'' tripleriyle login olunsa da hayatımızın bir parçası artık o. Fazla kaptırmayın,uzak da kalmayın.Hadi öptüm.

0 yorum:

Yorum Gönder