18 Şubat 2009 Çarşamba

Gregg Loomis-Pegasus Şifresi


Bundan 4 sene evvel Dan Brown' ın Da Vinci Şifresi kitabınmı okumuştum. Kıtabın ilgi cekıcı konusunun yanında Dan Brown' ın kullanmış olduğu dil ve uslupta oldukça güzeldi ve kıtabı okutan ayrıntılardan bir taneside buydu.

3 ay önce Tansaşın kitap rafların da Pegasus Sırrı adlı kıtabı gorunce hemen aldım elime, kabı aynı Da Vinci Şifresi gibi tasarlanmıstı ve uzerınde; Robert J. Randisi diye birisi şu yorumu yapmıs; " Da Vinci Şifresi kitabından daha gizemli, daha heyecanlı ve daha fazla merak uyandırıcı..." bu yorumu okudukdan sonra merak ettim ve kıtabı aldım. Aldığım gün okumaya başladığım kitabın sadece kabının Da Vinci Şifresine benzemedığini farkettim yazarın kullandığı uslup da oldukça benziyordu, sankı Dan Brown Gregg Loomis takma adı ile aynı turde fakat farklı isimde bi kitap yazmıs ve bızlere Pegasus Sırrı ismi ile sunmuştu.

Kitap için ilk izlenimlerim bu sekilde oldu ama okunurmu okunmazmı diye sorarsanız; Eğer bu tür sırlarla dolu, içerisinde kovalamaca, az mıktarda aşk ve polisiye olan romanlardan hoşlanıyorsanız, okumanızı tavsiye ederim ama tabi eğer okumadıysanız oncelikle mutlaka Da Vinci Şifresini okumalısınız.

Pegasus Sırrı
Orjinali; The Pegasus Secret
Yazar; Gregg Loomis
Pegasus Yayınları
Fİyat; 20 tl

0 yorum:

Yorum Gönder