23 Şubat 2009 Pazartesi

Turkcell Super Lig 21. Hafta; Galatasaray - Kocaelispor 2-5 Üzücü Ama Gerçek Skor

Ey Skibbe beni duymayacağını bildiğim halde sana sesleniyorum; gel otur sen benim bloğa yazı yaz ben geçeyim senin takımının hocalığını yapayım. Bir insan herhangi bir konuda tecrubesiz olablir, futbolda buna dahil elbette (konumuz futbol zaten). Fakat eminin sayın Skibbe 'nin de kaale alınacak bir antrenörlük geçmişi vardır, tabi benim FM karıyerimle kıyaslarsak bilemem ama gercek hayatta elbet vardır. Peki sayın hocam hayatınız boyunca şoyle bir klişe duymadınızmı; Hiçbir takımı küçümsemeyeceksin, canını yakar(Klişe bu arkadaşım, duymadıysan çocuğumu keserim).


Kocaelispor takımı ne kadar kötü durumda olursa olsun yedek ağırlıklı bir kadro ile sahaya çıkmak gecenin en büyük hatasıydı bence. Hadi Skibbe tecrubesiz hoca diyelim, peki Skibbe 'nin dedesinin yaşı kadar kariyeri olan Kalli görmemişmi bu kadroyu ? Yaşından dolayı olsa gerek geçen yılkı Kasımpaşa maçını unuttmuş kendileri. Sonuç ne oldu çıkarttığın onbir Taner Gülleri kadar gol atamadı, onbir (rakamla 11) kişi diyorum. NOT; Taner Gülleri tek kişidir.
Kocaelispora gelince; gittikleri her atak gol oldu neredeyse ve Taner Gülleri için soylenicek birkaç şey var elbet; son zamanlarda izlediğim en soğukkanlı golleri attı bugun, sahada iki krallık yarışı yapan forvete baktım, baktım ve dedimki aha sen Kralsın koçum, lig sona erdiğinde Baros belki Taner 'den daha fazla gol atmış olabilir ama o bugun krallığını kanıtladı ama Baros bugun yoktu maalesef ve belki düz mantık olucak ama lig sona erdiğinde Baros dediğimiz gibi kral olurda takıpçisi Taner olur ise herkez bu maçı hatırlıyacak ve soylıyecek bir çift lafı elbet olacak.

Son sözüm ise Galatasaray taraftarına 70 dakika boyunca; " Saldırın durmadan bu tarafatar arkanızda HER ZAMAN... (her zaman kısmını büyük yazmamın sebebini anlayacaksınız)" diye bağırıpta 4. golden sonra " O formayı çıakartın, s...tirin gidin." diye bağırmak yakışmadı. İyi gün dostu da böyle oluyor heralde. Gerçi Sivasspor maçın da yaptıkları ırkçı tezahuratların eleştirisini yapan Beşiktaş 'ın ÇARŞI grubuna yönelik resimdeki pankartı acan yaratıcılıktan herşey beklerim ben. Az daha yaratıcı olun takımınızı protsto edin ama bu şekilde koro halinde bütün takıma küfür etmenin adı yaratıcılık değil üretme kabızı olmaktan başka bir şey değildir.

0 yorum:

Yorum Gönder